Dla kogo: Pracownicy, współpracownicy, właściciele firm MMSP z sektora Telekomunikacja i Cyberbezpieczeństwo
- W jaki sposób wysoka komunikatywność przedkłada się na lepszą współpracę z pracownikami i partnerami biznesowymi/ klientami/ dostawcami?
- Jakie bariery występują w komunikacji i jak je skutecznie przełamywać?
- Komunikacja werbalna i niewerbalna (mowa ciała) – na co zwracać szczególną uwagę w komunikacji w zespole oraz innymi działami i z klientami?
- Na czym polega proaktywne oraz empatyczne słuchanie? Dlaczego jest ono kluczowe w komunikacji?
- Rola inteligencji emocjonalnej (EQ) w komunikacji i budowaniu relacji w życiu osobistym i zawodowym
- Jakie błędy w komunikacji popełniamy najczęściej i jak im przeciwdziałać?
- Style komunikacji a osobowość
- Na co zwracać uwagę dopasowując sposób komunikacji do odbiorcy?
- W jaki sposób wypalenie zawodowe, stres i przeciążenie pracą negatywnie wpływa na komunikację?
Masz problem z zapisem, pobierz:
Efektywna komunikacja dla sektora telekomunikacji i cyberbezpieczeństwa