Tworzenie strategii rozwoju biznesu

Cena:
1090.00 PLN (netto)
Kod: 0663/2022ON
On-line, od: 13 marca 2023 do: 14 marca 2023
Poziom: Ogólny

Podczas szkolenia Tworzenie strategii rozwoju biznesu uczestnicy poznają proces budowania strategii firmy w zmiennym otoczeniu; zdobywają wiedzę i umiejętności z zakresu wyboru wizji i misji przedsiębiorstwa, definiowania celów, wyboru strategii oraz budowy biznesplanów finansowych weryfikujących wartość strategii, a także zostaną przygotowani do wdrożenia strategii wzrostu wartości przedsiębiorstwa. KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW: Zrozumienie podstawowych aspektów procesu strategicznego zarządzania obszarami biznesowymi w przedsiębiorstwie.; Zrozumienie mechanizmów rządzących procesem formułowania strategii rozwojowych na poziomie biznesu.; Poznanie metod analizy strategicznej jako podstawy do wyznaczania celów biznesowych.; Umiejętność przeprowadzenia procesu analizy strategicznej na poziomie biznesu.; Opanowanie metodyki budowy strategii zapewniającej przewagę konkurencyjną.; Zapoznanie się z modelowymi strategiami konkurowania na rynku.; Zdobycie umiejętności w zakresie weryfikacji strategii konkurencyjności.; Rozwinięcie umiejętności interdyscyplinarnego, kompleksowego spojrzenia na działalność obszarów biznesowych w długim okresie czasu.

DZIEŃ I

  • Kształtowanie tożsamości firmy
    • Wyróżniająca tożsamość firmy
    • Określanie wizji firmy - funkcje misji
    • Wybór strategiczny określony misją firmy
    • Określanie celów kierunkowych firm
  • Proces formułowania strategii rozwoju biznesu
    • Zarządzanie strategiczne biznesem jako proces
    • Etapy procesu formułowania strategii konkurencyjności
    • Analiza strategiczna jako podstawowe źródło informacji
    • Kryteria wyboru strategii rozwoju biznesu
  • Środowisko biznesowe przedsiębiorstwa I
    • Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw
    • Analiza atrakcyjności sektora metodą 5 sił Portera
    • Bariery wejścia i wyjścia w sektorze
  • Środowisko biznesowe przedsiębiorstwa II
    • Mapa grup strategicznych
    • Strategie konkurencyjności wg Portera
    • Źródła przewagi konkurencyjnej
    • Wybór strategii wygrywających na poziomie biznesu

DZIEŃ II

  • Strategiczna diagnoza organizacji
    • Analiza zasobów strategicznych firmy
    • Wykorzystanie metod portfelowych w procesie budowy strategii biznesowej
    • Macierz BCG i GE
    • Analiza SWOT
  • Strategia rozwoju biznesu w oparciu o trwałą przewagę konkurencyjną
    • Konkurencyjność biznesu z punktu widzenia odbiorców
    • Konkurencyjność biznesu z punktu widzenia zarządu, właścicieli i inwestorów
    • Metody oceny konkurencyjności i pozycji konkurencyjnej firmy
    • Wybór strategii wygrywających na poziomie biznesu

Termin i czas trwania

13 marca 2023: 10:00 - 15:00

14 marca 2023: 10:00 - 15:00

Szkolenia otwarte

Marcin Sadkowski

tel: 690 017 860
e-mail: m.sadkowski@pcdk.pl

Szkolenia zamknięte

Michał Siwiński

tel: 690 017 583
e-mail: m.siwinski@pcdk.pl

Wszystkie nasze szkolenia dofinansowane są z BUR i KFS
Masz pytania o dofinansowanie?

Tel: 22 299 23 23

Masz problem z zapisem, pobierz:

Tworzenie strategii rozwoju biznesu

Wyszukaj szkolenia po słowie kluczowym