Magda Niezgoda

Jako trener działa w biznesie od kilkunastu lat, pracując m.in. dla  Marriott International, zarówno w Polsce jaki i w Wielkiej Brytanii, prowadząc prelekcje w języku polskim i angielskim. Posiada certyfikat Service Culture Champion. Przez kila lat kształciła i rozwija umiejętności pracowników Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. przyczyniając się do rozwoju ścieżek zawodowych osób zarządzających.

Najlepiej czuję się na sali szkoleniowej, gdzie dzieli się wiedzą i doświadczeniem z osobami, które chcą rozwijać się w zakresie kompetencji miękkich zarówno w obszarze zawodowym jak i w sferze osobistej.

W życiu stawia na rozwój, ciągłą naukę i stawanie się każdego dnia najlepszą wersją samej siebie. Kiedy praca jest pasją, nie jest to trudnym zadaniem.

Absolwentka Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.

TematStartKoniecFormaCena*Miejsce
Funkcja i rola efektywnej komunikacji w zarządzaniu oraz praca zdalna z zagranicy  Nowy15 maja 202417 maja 2024Stacjonarna3499.00 PLN Sopot, Hotel Sopot
*netto