Feedback, jest niezwykle cennym i skutecznym narzędziem wspierającym rozwój organizacji, pracowników i całych zespołów.
Szkolenie ma na celu wspieranie kultury informacji zwrotnej w celu usprawniania komunikacji, poprawy efektywności działań oraz rozwój własny i zespołów. Warsztat będzie także okazja do bezpiecznego przećwiczenia udzielania feedbacku, szczególnie dla osób, które zarządzają ludźmi, projektami lub przygotowują się do roli menadżerskiej.
Cele i korzyści:
- Poznasz i przećwiczysz różne modele udzielania feedbacku oraz różne modele rozmowy
- Nauczysz się udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej, która ma wspierać rozwój pożądanych kompetencji
- Poznasz konkretne narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać, aby radzić sobie z sytuacjami trudnymi podczas rozmowy oraz zwiększysz świadomość mechanizmów psychologicznych
- Doświadczysz informacji zwrotnej w czasie ćwiczeń „siedząc po obu stronach” – „co mówię – co rozumiesz”.
Dla kogo jest szkolenie:
Menedżerowie, kierownicy zespołów, liderzy projektów oraz osoby przygotowujące się do roli menedżerskiej.
Feedback – czym jest a czym nie jest
- Do czego służy informacja zwrotna, a do czego nie
- Za i przeciw feedbackowi
- Kiedy i gdzie udzielać informacji zwrotnej, okoliczności, sytuacje
Emocje i psychologia człowieka a informacja zwrotna
- Emocje w pracy, emocje przy feedbacku - jak wpływają na skuteczność przekazu i odbioru
- Słowa mają znaczenie – słownictwo wpływające na skuteczność feedbacku
- Co mówię, co słyszę (4 uszy Von Thuna)
- Style osobowości
- Typowe błędy podczas udzielania komuś feedbacku
- Jak minimalizować opór, bariery i wymówki
Modele feedbacku
- Konstrukcja i elementy feedbacku
- Modele feedbacku (m.in. FUKO, SPINKA, kanapka, BEER, feedforward
- Przykłady
- Ćwiczenia
Kultura organizacyjna a feedback
- Menadżerskie rozmowy: oceniające, rozwojowe, podsumowujące – przykłady
- Inspirowanie autofeedbacku, pobudzanie do myślenia i odpowiedzialności za uczenie się oraz doskonalenie
- Feedback wobec przedstawicieli różnych pokoleń.
Termin i czas trwania
17 kwietnia 2024: 10:00 - 15:00
Wszystkie nasze szkolenia objęte są możliwością pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
Regionalne programy (RP) pozwalają na sfinansowanie usług rozwojowych wybranych w Bazie Usług Rozwojowych. Dzięki nim przedsiębiorcy i pracownicy mikro, małych i średnich firm oraz osoby indywidualne w całym kraju mogą otrzymać nawet 100 proc. dofinansowania na wybrane przez siebie usługi szkoleniowe i doradcze. Więcej informacji znajdziesz na stronach https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/ oraz https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl
Krajowy Fundusz Szkoleń wspiera pracodawców, którzy chcą inwestować w kapitał ludzki. Wnioski należy składać w Powiatowym Urzędzie Pracy, właściwym dla siedziby przedsiębiorstwa. Nabory ogłaszają urzędy. Poziom dofinansowania to dla mikro przedsiębiorcy poziom aż 100%. W pozostałych mały, średnich i dużych przedsiębiorstwach można uzyskać 80%.
Sprawdź nasze dofinansowania
Masz problem z zapisem, pobierz:
Feedback. Czyli skuteczna informacja zwrotna