Rola, miejsce i zadania punktów kancelaryjnych w Urzędzie:
- sekretariatu,
- kancelarii,
- Punktu Obsługi Klienta w Urzędzie.
Obowiązki sekretarek i innych pracowników punktów kancelaryjnych-zadania recepcyjne i asystenckie.
Umiejętność stosowania zasad savoir-vivre pracownika biurowego min. ustalenie hierarchii osób, punktualność, powitanie przedstawianie się, tytułowanie, procedencja, zajmowanie miejsc w pomieszczeniach i w samochodzie, netiquette.
Prowadzenie spraw takich jak: listy obecności, wyjścia prywatne delegacje służbowe i innych spraw.
Znajomość Obiegu Dokumentacji i struktury organizacyjnej Urzędu umiejętność stosowania Instrukcji Kancelaryjnej.
Rejestracja pism przychodzących w papierowym dzienniku. Korespondencyjnym w „Urzędzie Tradycyjnym” lub w Rejestrze Przesyłek Wpływających w „Urzędzie Elektronicznym”.
Rejestracja faksu i e-maila oraz przesyłki via- ePUAP.
Otwieranie przesyłek przychodzących-której i dlaczego wszystkich nie można otworzyć?
Skanowanie-wyjątki od skanowania.
Przygotowanie przesyłek do dekretacji-wyjątki od dekretacji.
Rozpowszechnianie pism w Urzędzie do wiadomości i w celu uzyskania informacji zwrotnej w formie elektronicznej ai papierowej.
Przygotowanie projektów pism i nadanie im znaków spraw.
Prowadzenie składu informatycznych nośników danych w Urzędzie „Elektronicznym i Tradycyjnym”.
Prowadzenie składu chronologicznego w „Urzędzie Elektronicznym”.
ZADANIA: ok. 30 zadań z prowadzenia sekretariatu i kancelarii.
Masz problem z zapisem, pobierz:
Profesjonalny sekretariat i kancelaria Urzędu