BDO – poruszanie się po systemie, realizacja obowiązków przez Przedsiębiorcę oraz nowe zasady magazynowania odpadów

Cena za uczestnika:
590,00 PLN (netto)

390 ,00 PLN dla posiadający abonament PCDK Tax, więcej >
Kod: 2648/2025/ON
On-line, 28 października 2025 - 28 października 2025

Szkolenie obejmuje praktyczne zasady korzystania z systemu BDO, ze szczególnym uwzględnieniem realizacji obowiązków przedsiębiorcy związanych z ewidencją i sprawozdawczością. Uczestnicy dowiedzą się, jak prawidłowo poruszać się po systemie, unikać najczęstszych błędów oraz jak stosować w praktyce nowe regulacje dotyczące magazynowania odpadów.

Program

  • Najważniejsze informacje o systemie BDO
  • Logowanie do systemu
  • Rodzaje kont użytkownika – uprawnienia użytkownika głównego i podrzędnego
  • Poruszanie się po systemie BDO
  • Wnioski w BDO: aktualizacyjne, o wykreślenie
  • Dodawanie decyzji, dodawanie miejsc prowadzenia działalności
  • Wpisy do działu XII wytwarzających odpady, najczęstsze problemy
  • Odpady wytwarzane w instalacji czy poza nią – jak je zidentyfikować
  • Karty przekazania odpadów
  • Przekazywanie odpadów poza rejestrem BDO
  • Ewidencja odpadów wytwarzanych i przekazywanych,
  • Sprawozdawczość – czy musimy składać sprawozdania do Urzędu Marszałkowskiego, jeśli nie przekazaliśmy w danym roku odpadów?
  • Czas magazynowania odpadów
  • Sprawozdanie o wytwarzanych odpadach i o gospodarowaniu odpadami – sporządzenie sprawozdania
  • Nowe zasady magazynowania odpadów.
    • Ogólne zasady
    • Od kiedy wchodzą w życie i kogo dotyczą nowe regulacje
  • Wstępne magazynowanie odpadów przez ich wytwórcę
  • Magazynowanie odpadów niebezpiecznych w ilości powyżej 1 Mg
  • Magazynowanie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych, prowadzone w ramach zbierania odpadów

Termin i czas trwania

28 października 2025: 10:00 - 15:00

Masz pytanie o to szkolenie?

tel: 22 299 23 23
tel: 690 017 860
szkolenia@pcdk.pl

Wszystkie nasze szkolenia objęte są możliwością pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

Regionalne programy (RP) pozwalają na sfinansowanie usług rozwojowych wybranych w Bazie Usług Rozwojowych. Dzięki nim przedsiębiorcy i pracownicy mikro, małych i średnich firm oraz osoby indywidualne w całym kraju mogą otrzymać nawet 100 proc. dofinansowania na wybrane przez siebie usługi szkoleniowe i doradcze. Więcej informacji znajdziesz na stronach https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/ oraz https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl

Krajowy Fundusz Szkoleń wspiera pracodawców, którzy chcą inwestować w kapitał ludzki. Wnioski należy składać w Powiatowym Urzędzie Pracy, właściwym dla siedziby przedsiębiorstwa. Nabory ogłaszają urzędy. Poziom dofinansowania to dla mikro przedsiębiorcy poziom aż 100%. W pozostałych mały, średnich i dużych przedsiębiorstwach można uzyskać 80%.

Sprawdź nasze dofinansowania

Masz problem z zapisem, pobierz:

BDO – poruszanie się po systemie, realizacja obowiązków przez Przedsiębiorcę oraz nowe zasady magazynowania odpadów

Zapisz się
Cena:

Osoba zgłaszająca

Dane uczestników

Dane do faktury (Nabywca)

Warunki uczestnictwa

wymagane*