MANAGER XXI WIEKU CZYLI INNOWACYJNY MODEL ZARZĄDZANIA PERSONELEM

Cena:
390.00 PLN (netto)
Kod: 0687/2021ON
On-line, od: 27 września 2021 do: 27 września 2021
Poziom: Ogólny

CEL: Przedstawienie nowych, obecnie pożądanych metod zarządzania ludźmi i zespołami w zmieniających się warunkach. Nabycie umiejętności diagnozy emocji występujących w zespole tak, by dzięki technikom komunikacji sprawniej realizować cele i zadania jednostki. Wzmocnienie swoich kompetencji liderskich.
KORZYŚCI: Uczestnicy otrzymują praktyczne narzędzia by efektywniej zarządzać swoimi pracownikami uwzględniając emocje i typy osobowości występujące w zespole. Poznają swój styl zarządzania i poziom kompetencji liderskich , które osiągnęli. Jednocześnie poznają te modele zarzadzania, które są pożądane w nowej rzeczywistości. Ponadto uczestnicy poznają metody psychologicznego radzenia sobie z emocjami , zarządzania sobą w sytuacji trudnej, stresowej. Dzięki możliwości zastosowania zaproponowanych strategii uczestnicy osiągną lepsze rezultaty w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów zespołu oraz zbudują pozytywną atmosferę w pracy.

I MODUŁ Tworzenie zespołu w oparciu o misję i zadania firmy.

  • Człowiek a zespół- umiejętność doboru pracowników.
    • co wiesz o swoich podwładnych ?
    • techniki doboru grup w zespołach.
    • zagrożenia w niewłaściwym doborze pracowników do zadań w pracy on line.
  • 4 rodzaje zespołów i ich wartości:
    • zespół wielopokoleniowy
    • zespół konserwatywny
    • zespół młody (pokolenie millenialsów)
    • zespół międzynarodowy
  •  Role w grupie- zachowania społeczne- jak je rozpoznawać i wspierać by służyły wspólnej pracy.
    • rola cichego lidera
    • maruder i malkontent- co robić?
    • pracownik niezmotywowany
    • jakie typy osobowości opóźniają wykonanie zadania.
  •  Grupa zadaniowa a zespół- różnice.

II MODUŁ Autodiagnoza skuteczności managerskiej- stopień posiadanych umiejętności:

  • Budowanie autorytetu – jestem lubiany/a czy szanowany/a?
    • rola i zadania managera w nowoczesnej firmie
    • wizerunek manager
    • wiedza i kompetencje
    • ekspert czy opiekun?
    • zaufanie jako podstawa „zdrowych” relacji z podwładnymi
  • Orientacja na cel- jak często go formułować i kiedy o nim informować?
    • wyznaczanie celu głównego i celów pobocznych
    • przewidywanie konsekwencji krótko i długoterminowych po osiągnięciu celu
    • utrzymywanie wysokiego poziomu realizacji zadań przez zespół w drodze do osiągnięcia celu
    • narzędzia kontroli realizacji poszczególnych etapów
    • komunikacja z zespołem odnośnie zadań i celów.
  • Zarządzanie trudnymi emocjami- jak to robić?
    • stres jako przyczyna zaburzeń w pracy zespołu
    • analiza sytuacji stresowych dla zespołu i managera
    • narzędzia eliminujące eskalację emocji
    • gniew, złość i niepewność- jako „ciche” emocje a ich skutki dla funkcjonowania zespołu
    • well-being w pracy – jak to osiągnąć?

III MODUŁ Innowacyjny model zarządzania personelem- czym jest?

  • 8 błędów w zarządzaniu zespołem – praktyczna matryca
    • jak uniknąć błędów i diagnozować ich występowanie
    • działania naprawcze
    • rozpoznawanie potrzeb pracownika ( online i offline)
  • Decyzyjność wtórna a bycie liderem
    • definicja decyzyjności wtórnej
    • zalety i wady decyzyjności wtórnej
    • rola lidera a decyzyjność wtórna
    • model psychologiczny pracownika jako istotny element w przydzielaniu zadań.
  • Zmień strategię – zarządzanie przez wspieranie.
    • jak i przed czym bronić zespół?
    • budowanie zaufania przez realizację potrzeb pracowników
    • typowe reakcje managera (dominujące zachowania, pętla nawyku)
    • wprowadzenie nawyku właściwych reakcji
  • Podsumowanie- wnioski .

Szkolenia otwarte

Marcin Sadkowski

tel: 690 017 860
e-mail: m.sadkowski@pcdk.pl

Szkolenia zamknięte

Michał Siwiński

tel: 690 017 583
e-mail: m.siwinski@pcdk.pl

Wszystkie nasze szkolenia dofinansowane są z BUR i KFS
Masz pytania o dofinansowanie?

Tel: 22 299 23 23

Masz problem z zapisem, pobierz:

MANAGER XXI WIEKU CZYLI INNOWACYJNY MODEL ZARZĄDZANIA PERSONELEM

Wyszukaj szkolenia po słowie kluczowym