Komunikacja interpersonalna w firmie odgrywa kluczową rolę w funkcjonowaniu organizacji. Dobra komunikacja między pracownikami i zespołami przyczynia się do efektywnego rozwiązywania problemów, budowania zaufania oraz poprawy atmosfery w miejscu pracy.
Warto więc inwestować w rozwój umiejętności komunikacyjnych pracowników oraz budowanie kultury organizacyjnej opartej na otwartej i transparentnej komunikacji. To kluczowy element w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy oraz zwiększeniu zaangażowania pracowników
Wprowadzenie
Wyzwania
Podstawy komunikacji
Komunikacja transformująca
Umiejętność pomagania
Rozwiązywanie konfliktów
Asertywność
Podsumowanie
5 czerwca 2024: 10:00 - 15:00
6 czerwca 2024: 10:00 - 15:00
tel: 22 299 23 23
tel: 690 017 860
szkolenia@pcdk.pl
Wszystkie nasze szkolenia objęte są możliwością pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
Regionalne programy (RP) pozwalają na sfinansowanie usług rozwojowych wybranych w Bazie Usług Rozwojowych. Dzięki nim przedsiębiorcy i pracownicy mikro, małych i średnich firm oraz osoby indywidualne w całym kraju mogą otrzymać nawet 100 proc. dofinansowania na wybrane przez siebie usługi szkoleniowe i doradcze. Więcej informacji znajdziesz na stronach https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/ oraz https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl
Krajowy Fundusz Szkoleń wspiera pracodawców, którzy chcą inwestować w kapitał ludzki. Wnioski należy składać w Powiatowym Urzędzie Pracy, właściwym dla siedziby przedsiębiorstwa. Nabory ogłaszają urzędy. Poziom dofinansowania to dla mikro przedsiębiorcy poziom aż 100%. W pozostałych mały, średnich i dużych przedsiębiorstwach można uzyskać 80%.
Masz problem z zapisem, pobierz:
Komunikacja interpersonalna