Feedback, jest niezwykle cennym i skutecznym narzędziem wspierającym rozwój organizacji, pracowników i całych zespołów.
Szkolenie ma na celu wspieranie kultury informacji zwrotnej w celu usprawniania komunikacji, poprawy efektywności działań oraz rozwój własny i zespołów. Warsztat będzie także okazja do bezpiecznego przećwiczenia udzielania feedbacku, szczególnie dla osób, które zarządzają ludźmi, projektami lub przygotowują się do roli menadżerskiej.
Cele i korzyści:
- Poznasz i przećwiczysz różne modele udzielania feedbacku oraz różne modele rozmowy
- Nauczysz się udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej, która ma wspierać rozwój pożądanych kompetencji
- Poznasz konkretne narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać, aby radzić sobie z sytuacjami trudnymi podczas rozmowy oraz zwiększysz świadomość mechanizmów psychologicznych
- Doświadczysz informacji zwrotnej w czasie ćwiczeń „siedząc po obu stronach” – „co mówię – co rozumiesz”.
Dla kogo jest szkolenie:
Menedżerowie, kierownicy zespołów, liderzy projektów oraz osoby przygotowujące się do roli menedżerskiej.
Feedback – czym jest a czym nie jest
Emocje i psychologia człowieka a informacja zwrotna
Modele feedbacku
Kultura organizacyjna a feedback
21 czerwca 2024: 10:00 - 15:00
tel: 690 017 860
e-mail: m.sadkowski@pcdk.pl
tel: 690 017 583
e-mail: m.siwinski@pcdk.pl
Wszystkie nasze szkolenia dofinansowane są z BUR i KFS
Masz pytania o dofinansowanie?
Tel: 22 299 23 23