Komunikacja interpersonalna w firmie odgrywa kluczową rolę w funkcjonowaniu organizacji. Dobra komunikacja między pracownikami i zespołami przyczynia się do efektywnego rozwiązywania problemów, budowania zaufania oraz poprawy atmosfery w miejscu pracy.
Warto więc inwestować w rozwój umiejętności komunikacyjnych pracowników oraz budowanie kultury organizacyjnej opartej na otwartej i transparentnej komunikacji. To kluczowy element w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy oraz zwiększeniu zaangażowania pracowników
Wprowadzenie
Wyzwania
Podstawy komunikacji
Komunikacja transformująca
Umiejętność pomagania
Rozwiązywanie konfliktów
Asertywność
Podsumowanie
5 czerwca 2024: 10:00 - 15:00
6 czerwca 2024: 10:00 - 15:00
tel: 690 017 860
e-mail: m.sadkowski@pcdk.pl
tel: 690 017 583
e-mail: m.siwinski@pcdk.pl
Wszystkie nasze szkolenia dofinansowane są z BUR i KFS
Masz pytania o dofinansowanie?
Tel: 22 299 23 23