Hotel Sopot****, ul. J.J. Haffnera 88
Hotel Sopot **** to miejsce, w którym każdy znajdzie ciszę i relaks, jakiego potrzebuje. Szum morza, zapach lasu i przepiękny widok pozwoli w pełni wypocząć w jednym z najpiękniejszych miast nad Bałtykiem. Hotel Sopot**** położony jest w północnej, spokojniejszej części Sopotu, w samym sercu Trójmiasta. Od pięknej piaszczystej plaży dzieli go jedynie Park Północny.
https://www.pcdk.pl/czas-pracy/courses/6799-funkcja-i-rola-efektywnej-komunikacji-w-zarzadzaniu-oraz-praca-zdalna-z-zagranicy?mod=1&buchung=1#sigProGalleria1fa4dfefb3
W cenie:
- 2 noclegi w pokoju 2-osobowym (doplata do pokoju jednoosobowego wynosi 290 zł/doba)
- pełne wyżywienie,
- bezpłatny wstęp do centrum wodno-termalnego
- wstęp do hotelowej siłowni,
- materiały i gadżety szkoleniowe,
- uroczysta kolacja,
- bezprzewodowy internet WI-FI,
Istnieje możliwość uczestnictwa osoby towarzyszącej
Agenda
15 maja - od 14.00 zakwaterowanie, przywitanie gości
16 maja - 9:30-15:00 I dzień szkolenia
17 maja - 9:00-14.30 II dzień szkolenia
Umiejętność skutecznego komunikowania się jest jedną z kluczowych kompetencji, które wyróżniają skutecznego managera, dlatego też ten temat powinien być priorytetem podczas szkolenia. Lider, który ukierunkowuje swój zespół, powinien wiedzieć, jak dzielić się wiedzą i przedstawiać swój plan działania oraz pomysły. Równie istotna też jest umiejętność uważnego słuchania oraz budowania relacji, opierających się na zaufaniu. Kolejnym ważnym aspektem jest dostosowanie stylu komunikacji do konkretnej osoby oraz sytuacji.
budowanie więzi z pracownikiem
Podczas szkolenia priorytetowo powinna być również traktowana kwestia budowania zaangażowania członków zespołu. Zadbanie o zaangażowanie pracownika powoduje, że jest on bardziej zadowolony z pracy, czuje się z nią związany i usatysfakcjonowany. Odpowiednia motywacja przekłada się na efektywność pracy.
Oprócz porcji niezbędnej wiedzy, w czasie warsztatu uczestnicy nauczą się jak rozpoznawać źródła konfliktu, zapobiegać jego eskalacji i doprowadzić do konstruktywnego rozwiązania.
Wzmacnianie postawy, której priorytetem jest kierowanie się własnymi wartościami z szacunkiem i uczciwością wobec drugiego człowieka. To również ćwiczenie pewności siebie, podejmowania decyzji a także umiejętności wywierania konstruktywnego wpływu na otaczający świat. Asertywny manager to taki, który ma poczucie kontroli w zespole – i temu ten moduł szkoleniowy ma służyć.
tel: 690 017 860
e-mail: m.sadkowski@pcdk.pl
tel: 690 017 583
e-mail: m.siwinski@pcdk.pl
Wszystkie nasze szkolenia dofinansowane są z BUR i KFS
Masz pytania o dofinansowanie?
Tel: 22 299 23 23
Masz problem z zapisem, pobierz:
Funkcja i rola efektywnej komunikacji w zarządzaniu oraz praca zdalna z zagranicy